Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wie weet of....?

In mijn Soul II blijft bij het sluiten van de deur soms de clip van de linker veiligheidsgordel tussen de deur zitten. Daar kan ik natuurlijk steeds op letten maar het is handiger als de gordelspanner doet wat hij ook moet doen: de gordel opwinden als hij niet in gebruik is. 

Is het mogelijk de spanner strakker te (laten) zetten? Voor de veiligheid zou ik dat natuurlijk liever bij de dealer willen laten doen maar daar heb ik nog geen goede relatie mee opgebouwd. Dat krijg je als je zelf een auto importeert :-) 

Maar heeft het zin hem lastig te vallen met de vraag.

Dank voor reacties. Bas.

Geplaatst

volgens mij kan je dit niet zo maar even strakker stellen ??

maar ik weet bij ons op het werk gebeurt dit ook wel en dan is het vaak een kwestie 

van schoon maken 

met namen de bovenste bevestiging daar gaat veel vuil tussen zitten en dan rolt de gordel ook slecht op 

dit is simpel schoon te maken door de gordel even met je volle gewicht aan 2 kanten trekkend door de bevestiging door te trekken 

Geplaatst

Klein spuitje Pledge (meubel polish) op de geleider en alles loopt weer soepel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...