Bas de Boswachter Geplaatst 10 December, 2016 Geplaatst 10 December, 2016 Wie weet of....? In mijn Soul II blijft bij het sluiten van de deur soms de clip van de linker veiligheidsgordel tussen de deur zitten. Daar kan ik natuurlijk steeds op letten maar het is handiger als de gordelspanner doet wat hij ook moet doen: de gordel opwinden als hij niet in gebruik is. Is het mogelijk de spanner strakker te (laten) zetten? Voor de veiligheid zou ik dat natuurlijk liever bij de dealer willen laten doen maar daar heb ik nog geen goede relatie mee opgebouwd. Dat krijg je als je zelf een auto importeert Maar heeft het zin hem lastig te vallen met de vraag. Dank voor reacties. Bas. Quote
xtra40 Geplaatst 10 December, 2016 Geplaatst 10 December, 2016 volgens mij kan je dit niet zo maar even strakker stellen ?? maar ik weet bij ons op het werk gebeurt dit ook wel en dan is het vaak een kwestie van schoon maken met namen de bovenste bevestiging daar gaat veel vuil tussen zitten en dan rolt de gordel ook slecht op dit is simpel schoon te maken door de gordel even met je volle gewicht aan 2 kanten trekkend door de bevestiging door te trekken Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 10 December, 2016 Geplaatst 10 December, 2016 Klein spuitje Pledge (meubel polish) op de geleider en alles loopt weer soepel. Quote
Toeteraar Geplaatst 11 December, 2016 Geplaatst 11 December, 2016 Wat ook goed werkt is je gordel flink inspuiten met siliconenspray. Gordel helemaal uittrekken buiten de auto en goed inspuiten. Rolt daarna weer op als een malle. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.