plato Geplaatst 21 December, 2016 Geplaatst 21 December, 2016 Mijn Rio (1.2 cvvt) heeft net een grote beurt gehad. Al voor deze beurt merk ik dat soms het oliedruklampje een aantal seconden blijft branden nadat ik weg rij. Heeft iemand wel eens hetzelfde probleem gehad? Quote
ludoke Geplaatst 21 December, 2016 Geplaatst 21 December, 2016 Heb je dat dan niet gemeld met de beurt ? Begrijp ik niet goed,ik zou maar snel de wagen laten ophalen en niet meer mee rijden,als ik het zo lees zou je al weleens onherstelbare schade hebben opgelopen. Quote
moneywim Geplaatst 22 December, 2016 Geplaatst 22 December, 2016 Ik heb niet dit probleem in de rio maar heb het gehad met een fiat het kan ook 'gewoon' de oliedruk sensor zijn even de garage laten kijken, tevens zelf controleren of er olie in zit kan ook geen kwaad, zou er zelf niet nog 100en km mee rijden eerst late controlere Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.