Frans Geplaatst 15 December, 2005 Geplaatst 15 December, 2005 Ik ben weer iets verandert in mijn keuze autoradio. ?n ik heb een inbouwfrontje gevonden die mooier is. De stereo wordt wel een Alpine maar dan de 9853R De kleuren zijn ook in groen in te stellen en heleboel andere kleuren. En omdat ik ook een ipod heb deze interface Met die interface kan ik op de radio de ipod bedienen. Quote
Tazteam Geplaatst 15 December, 2005 Geplaatst 15 December, 2005 Hey Frans, Die radio ziet er super uit, wordt bij ons in de competitie best vaak gebruikt, dus een topmodel. Alleen jammer dat je de auto nog niet hebt>>>maar je zegt het zelf al: wachten, wachten, wachten maar dat echt nog een keer beloond worden. Veel plezier met je radio. Philip Quote
Frans Geplaatst 15 December, 2005 Geplaatst 15 December, 2005 Philip, Dank voor je bericht, dit sterkt mijn keus. Nu nog zeker een paar ander boxen. Frans P.S. Bijna ??n geleden een nieuwe auto gekocht, en echt hij is nog spiksplinternieuw. Quote
Tazteam Geplaatst 16 December, 2005 Geplaatst 16 December, 2005 Hey Frans VAn wat die boxen betreft: gewoon de originele Kia speakers aansluiten, ze zijn op zich best goed, Je zal zelfs verbaasd zijn over de resultaten, maar voor een freak als dit persoontje is een setje van bijna 1200 euro nog niet goed genoeg Philip Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.