pepsels Geplaatst 17 Februari, 2018 Geplaatst 17 Februari, 2018 Hallo allemaal. Mijn naam is Erwin en sinds kort rijden we in een.... jawel...KIA! Mijn vrouw had een hogere instap nodig en daarom waren we al even op zoek naar een andere auto. Ons vorige was een Hyundai CW30. In ons geval waren we op zoek naar een 2e of 3e-hands aangezien we vorig jaar ook al de auto hadden ingeruild. Begin van dit jaar vonden we dan eindelijk wat we zochten. Al lopend door de showroom viel ons 1 specifieke auto op en vielen we als een blok voor ons vehikeltje uit 2010. De Kia Venga 1.4 CVVT X-tra! Waarom viel hij op? Nou kijk maar en oordeel zelf. Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Quote
pepsels Geplaatst 22 November, 2020 Topic Starter Geplaatst 22 November, 2020 En zo zijn we bijna 3 jaar verder. Het huis is inmiddels verkocht en we hebben besloten om een klein stukje restwaarde te gebruiken voor een andere auto. De Venga beviel wel en ook deze keer moesten we wel rekening houden met een bepaalde hoogte van de bijrijdersstoel. We kwamen bij een dealer een mooie witte Niro Sportline HEV tegen uit 2017.... WAT een lekkere bak is dit zeg!!! We hopen hier nog veel gelukkige kilometers te mogen maken, met een enkel vraagje hier zodra dit nodig mocht zijn.Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.