birdy Geplaatst 22 Mei, 2018 Geplaatst 22 Mei, 2018 Ik heb een Kia Sportage uit 2007. Ik heb op dit moment een 1 DIN radio deze wil ik vervangen door een dubbel DIN. Heb ik hiervoor een nieuw inbouw frame nodig? Ik kan er geen handleiding voor vinden helaas. Kan iemand misschien helpen met een link of foto's? Quote
CJAvHam Geplaatst 24 Mei, 2018 Geplaatst 24 Mei, 2018 Ik heb een Kia Sportage uit 2007. Ik heb op dit moment een 1 DIN radio deze wil ik vervangen door een dubbel DIN. Heb ik hiervoor een nieuw inbouw frame nodig? Ik kan er geen handleiding voor vinden helaas. Kan iemand misschien helpen met een link of foto's? Als het goed is nietVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Muppet Geplaatst 1 Juni, 2018 Geplaatst 1 Juni, 2018 Ziet er netjes uit moest je hiervoor trouwens de middenconsole demonteren? Mijn enkrl din zit er volgens mij gewoon zo in dus niet achter de console Quote
CJAvHam Geplaatst 1 Augustus, 2018 Geplaatst 1 Augustus, 2018 Ja is wel nodigVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.