ArRi3 Geplaatst 19 Augustus, 2018 Geplaatst 19 Augustus, 2018 Hoi! mijn naam is Arjan, 44 en ik ga deze week mijn eerste Kia, een Sorento van 11-2008 ophalen. Het is een grijs kenteken 2,5 diesel, ziet er als nieuw uit, niet al te veel opties maar daar breng ik zelf hopelijk wel verandering in, met wat adviezen van de kenners ik heb altijd BMW gereden en nu was het punt gekomen om 4*4 te gaan rijden. Van vroeger herinner ik mij nog de reclame waarin André Agassi in een Sorento rijdt, altijd bijgebleven. Wat mij ook is bijgebleven is een uitspraak van Top Gear, dat de Sorento de goedkoopste uit het rijtje SUV’s is maar dat hij als beste uit de test kwam! vandaar dat ik op zoek ging naar een Sorento, vanwege de jaarlijkse km’s een diesel en grijs kenteken helpt de wegenbelasting wat te drukken haha ik zal ook snel wat foto’s plaatsen zodra die gemaakt zijn. groeten, Arjan Quote
ArRi3 Geplaatst 25 Augustus, 2018 Topic Starter Geplaatst 25 Augustus, 2018 Zo, de koop van de Sorento is gebounced om verschillende redenen. Nu heb ik verder gezocht en een mooie Sportage van 2007 gevonden, maandag ophalen. Natuurlijk met wat werk.. zoals het subframe achteraan waar roest op zit en een plaatje in gelast moet worden en de kleppendeksel-pakking die lekt. Verder ziet ie er goed uit en hoop ik dat er weinig problemen mee komen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.