Grijswolfje Geplaatst 12 September, 2018 Geplaatst 12 September, 2018 Van Volvo naar Kia... Dat was voor mij een hele stap. En je weet je wat? Het viel reuze mee! Mijn naam is Harry ik woon met vrouw en zoon in Zoetermeer en ik ben sinds kort een tevreden Kia Niro rijder. Quote
Ed-Car Geplaatst 12 September, 2018 Geplaatst 12 September, 2018 Welkom. Welk type volvo reed je dan? Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders. Quote
Grijswolfje Geplaatst 12 September, 2018 Topic Starter Geplaatst 12 September, 2018 Tja... een heel rijtje (12 stuks) 240, v70, Xc70... welk speelgoed heb je dan..? Quote
Ed-Car Geplaatst 12 September, 2018 Geplaatst 12 September, 2018 Mijn speelgoed. Maar een 240 gave auto's. Wij hadden thuis een 145. Wat een tank was dat. Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders. Quote
Grijswolfje Geplaatst 12 September, 2018 Topic Starter Geplaatst 12 September, 2018 ....Top man.. Ziet er heftig uit. Raggen met die bak!... Quote
Ed-Car Geplaatst 12 September, 2018 Geplaatst 12 September, 2018 YupNiet heel veel pk's maar ook weinig kg's.Maar nu dus een Niro wel wat anders als Volvo. Wat gaf jou de doorslag nu voor Kia te gaan? Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders. Quote
Grijswolfje Geplaatst 12 September, 2018 Topic Starter Geplaatst 12 September, 2018 Ehh. Met name nieuwsgierig Naar Hybride techniek. Maar na een proefrit bij de dealer onder de indruk van de bouwkwaliteit. En onder de indruk van de grote sprongen die Kia kennelijk de afgelopen 10 jaar heeft gemaakt. Ook qua uiterlijk van hun auto’s ... Quote
Ed-Car Geplaatst 12 September, 2018 Geplaatst 12 September, 2018 Ja na mijn idee na 2011 met stappen vooruit. Ik heb toen 3 keer binnen een jaar een nieuwe picanto gehad. Als je dan zag wat ze steeds verbeeterde binnen een jaar, petje af. Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.