Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

climate control blaast soms koude lucht

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Niro First Edition heeft in de koudere periode van het jaar het probleem dat de Climate Control bij langere ritten,na minimaal een uur rijden, er even steenkoude lucht uitgeblazen wordt. Dit blijft zich dan om de zoveel tijd herhalen.

Volgens de dealer is dit normaal, bij mijn vorige auto een Kia Sportage ook met Climate Control, heb ik dit nooit ervaren.

herkent iemand dit?

aangepast door bleker
Geplaatst
14 uren geleden, bleker zei:

Niro First Edition heeft in de koudere periode van het jaar het probleem dat de Climate Control bij langere ritten,na minimaal een uur rijden, er even steenkoude lucht uitgeblazen wordt. Dit blijft zich dan om de zoveel tijd herhalen.

Volgens de dealer is dit normaal, bij mijn vorige auto een Kia Sportage ook met Climate Control, heb ik dit nooit ervaren.

herkent iemand dit?

Ja, voel het ook af en toe...

Gast Fred Stonic
Geplaatst

Gebeurt dit alleen in bochtenwerk? Ik ervaar dit ook met mijn Stonic maar alleen in die situaties, had dit trouwens met meerdere automerken. 

Geplaatst

Bij mij is dit ook het geval en mijn vorige auto, Nissan Primera, had daar ook last van. Vooral wanneer je met meerdere personen in de auto zit is dit te merken. Telkens moet je de temperatuur hoger instellen. Het lijkt er wel op dat de climate control de temperatuur wil verlagen omdat de personen die in de auto zitten zelf ook warmte produceren.

• 4 maanden later...
Geplaatst

Klopt ik heb dit ook: zodra de interieur op temperatuur is voel ik een koude luchtstroom.
De dealer heeft er naar gekeken, maar komt niet verder dan 'de computer geeft geen fout en alle kleppen werken...'.
Het zet een behoorlijke stempel op een verder prima auto.
Heeft iemand ook al een oplossing voor dit probleem?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...