bleker Geplaatst 2 Januari, 2019 Geplaatst 2 Januari, 2019 (aangepast) Niro First Edition heeft in de koudere periode van het jaar het probleem dat de Climate Control bij langere ritten,na minimaal een uur rijden, er even steenkoude lucht uitgeblazen wordt. Dit blijft zich dan om de zoveel tijd herhalen. Volgens de dealer is dit normaal, bij mijn vorige auto een Kia Sportage ook met Climate Control, heb ik dit nooit ervaren. herkent iemand dit? 2 Januari, 2019 aangepast door bleker Quote
ReneM Geplaatst 3 Januari, 2019 Geplaatst 3 Januari, 2019 14 uren geleden, bleker zei: Niro First Edition heeft in de koudere periode van het jaar het probleem dat de Climate Control bij langere ritten,na minimaal een uur rijden, er even steenkoude lucht uitgeblazen wordt. Dit blijft zich dan om de zoveel tijd herhalen. Volgens de dealer is dit normaal, bij mijn vorige auto een Kia Sportage ook met Climate Control, heb ik dit nooit ervaren. herkent iemand dit? Ja, voel het ook af en toe... Quote
Gast Fred Stonic Geplaatst 3 Januari, 2019 Geplaatst 3 Januari, 2019 Gebeurt dit alleen in bochtenwerk? Ik ervaar dit ook met mijn Stonic maar alleen in die situaties, had dit trouwens met meerdere automerken. Quote
Martijn_B Geplaatst 3 Januari, 2019 Geplaatst 3 Januari, 2019 Bij mij is dit ook het geval en mijn vorige auto, Nissan Primera, had daar ook last van. Vooral wanneer je met meerdere personen in de auto zit is dit te merken. Telkens moet je de temperatuur hoger instellen. Het lijkt er wel op dat de climate control de temperatuur wil verlagen omdat de personen die in de auto zitten zelf ook warmte produceren. Quote
bleker Geplaatst 3 Januari, 2019 Topic Starter Geplaatst 3 Januari, 2019 Het klopt inderdaad wel dat het optreedt als er ook passagiers op de achterbank zitten. Quote
L Geplaatst 27 Mei, 2019 Geplaatst 27 Mei, 2019 Klopt ik heb dit ook: zodra de interieur op temperatuur is voel ik een koude luchtstroom. De dealer heeft er naar gekeken, maar komt niet verder dan 'de computer geeft geen fout en alle kleppen werken...'. Het zet een behoorlijke stempel op een verder prima auto. Heeft iemand ook al een oplossing voor dit probleem? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.