Gast GreyGriffin Geplaatst 13 Juli, 2009 Geplaatst 13 Juli, 2009 Hallo allemaal, Vanmorgen zat ik te Googelen naar de vorderingen van de Kia #3, of hoe-ie ook mag gaan heten. Daarbij ontdekte ik het bestaan van de Kiaclub Nederland. H Quote
Relena Geplaatst 13 Juli, 2009 Geplaatst 13 Juli, 2009 Welkom GreyGriffin wens je veel plezier op dit forum en denk eraan we zijn altijd in voor een verhaal of anekdote. Over jouw wagen en het leven ermee. Hoop dat de schade meevalt, succes ermee. Groetjes, Relena Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 13 Juli, 2009 Geplaatst 13 Juli, 2009 Hallo Relena, Dank je wel voor je woorden van welkom! Zal je laten weten wat de schade-meneer zegt over de krassen. Heb trouwens net een uurtje zitten rondkijken op deze site, die is echt heel flitsend. Veel gebruiksmogelijkheden en veel sneller dan de offici Quote
Relena Geplaatst 15 Juli, 2009 Geplaatst 15 Juli, 2009 Je hebt gelijk GreyGriffin wat de site betreft. Vond ik zelf ik ook, dit is een van de redenen waarom ik lid ben geworden van dit forum. Je hebt namelijk ook Duitse, Engelse, en b.v. Belgische sites voor mij geen probleem daar ik in meerdere talen technische trainingen geef. Heb in het begin voor deze site gekozen en een tijdje terug ben ik ook op de Engelse site begonnen. Wil gewoon zo veel mogelijk te weten komen over kia in het algemeen en de mogelijkheden van de wagens. Het merk boeit me omdat ze pas 15 jaar in Europa zijn en de manier waarop ze onze markt aanvallen. In mijn ogen doen ze dit door met de juiste middelen te komen. De juiste design mensen aan te trekken en de juiste visie. Verwacht veel van dit merk en ga er alvast van uit dat ze in de toekomst een zeer goed waardevast merk neerzetten. Groetjes, Relena Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 15 Juli, 2009 Geplaatst 15 Juli, 2009 Hallo Relena, Het is inderdaad een merk met een bepaalde visie. Die kun je lang niet bij alle automerken vinden. Hier in Nederland heeft Kia met wat tegenslagen te kampen gehad, denk maar aan het wegvallen van de importeur een paar maanden geleden. En aan het sluiten van het fraaie centrum in Utrecht (ik geloof dat het 'Experience' heette), waar je tot voor kort in alle modellen kon gaan proefrijden. Ik wilde twee jaar geleden absoluut een proefrit maken in een Cee'd 2.0 AUTOMAAT en de dealer had daar uiteraard geen testexemplaar van staan. Dus een afspraak gemaakt in Utrecht. Ben trouwens wel benieuwd hoe de dealers die automaat-belangstellenden nu opvangen. Maar ik dwaal af, wat ik wilde zeggen is dat Kia dat soort problemen doorgaans heel aardig weet op te vangen. Dus je stelling dat het een merk is om in de gaten te houden wordt door mij volledig onderschreven! Groet, GreyGriffin Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.