Nicelmar Geplaatst 6 Juli, 2019 Geplaatst 6 Juli, 2019 Goedemorgen, mijn auto is toe aan een beurt. Nu laat ik mijn Rio uit 2012 dit jaar een kleine beurt geven volgens het onderhoud interval. Nu vroeg ik mij af of iemand weet wanneer je remolie laat verversen of ze de remmen ook gangbaar maken en schoonmaken of dat ze er alleen nieuwe remolie in doen. alvast bedankt, Gr elmar Quote
xtra40 Geplaatst 6 Juli, 2019 Geplaatst 6 Juli, 2019 Als de Remvloeistof word vervangen worden je remmen niet gangbaar gemaakt dit kunnen ze zelfs doen zonder de wielen te demonteren dus als je alles schoon en gangbaar wil hebben zul je dit apart moeten laten uitvoeren daar zit dan wel apart kosten aan mijn ervaring is dat de remblokken best snel vast gaan zitten van het vuil dus meestal geen overbodige luxe om te laten uitvoeren of even zelf aan de gang te gaan Quote
Nicelmar Geplaatst 6 Juli, 2019 Topic Starter Geplaatst 6 Juli, 2019 Bedankt voor je antwoord. Ik had al zo’n idee dat het niet automatisch word gedaan. Lijkt mij ook geen overbodige luxe. Zeker niet voor de vakantie periode. gr elmar Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.