hans2601 Geplaatst 8 Augustus, 2009 Geplaatst 8 Augustus, 2009 hallo ik ben hans en krijg over twee weken mijn sportage fifteen heb hem gelijk wat laten opleuken met sidebars en pushbar ben nog op zoek naar heldere achterlichten en spiegels met knipperlichten zodra ik hem heb zal ik gelijk wat foto's toevoegen sugesties zijn altijd welkom.. Quote
Relena Geplaatst 8 Augustus, 2009 Geplaatst 8 Augustus, 2009 Welkom op ons forum Hans. Wens je veel leesplezier. En een leuke overbruggingstijd tot je de Sportage krijgt. We wachten op je foto's en rij impressies. Groetjes, Relena Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 8 Augustus, 2009 Geplaatst 8 Augustus, 2009 Hallo Hans, Ook ik ga je welkom heten op dit forum, waar ik in de korte tijd dat ik er op zit al heel wat nuttige zaken heb opgeduikeld. En ik sluit me meteen aan bij Relena: doe ons Kia-gekken een plezier en upload wat foto's zodra je Sportage bij je voor de deur staat te glimmen. Maar dat gaat vast lukken, je hebt ze ons practisch al beloofd. Nog even volhouden, de periode van wachten is bijna voorbij! Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.