Manonnie Geplaatst 11 Oktober, 2020 Geplaatst 11 Oktober, 2020 Hallo allemaal Ik heb sinds 2.5 jaar een kia sportage uit 2011 in mijn bezit, ben er zelf zeer tevreden over maar helaas loop ik de laatste tijd tegen wat probleempjes aan en had gehoopt dat jullie mij eventueel zouden kunnen helpen. Het is 2 maanden geleden begonnen dat de auto niet wilde starten anwb gebeld bleek de koppelingsschakelaar defect te zijn. Oke deze bij de garage laten vervangen, nog geen 4 dagen later sta ik weer met hetzelfde probleem helaas. Van de garage hem opgehaald bleek het het voedingsrelais te zijn, oke dat ook weer laten vervangen. Nog geen 2 dagen later en natuurlijk weer op een zondag in het weekend weer hetzelfde probleem dat hij niet wilde starten deze keer met een warme motor, van de wegen wacht opgetakeld en de volgende dag hebben ze hem vreemd genoeg rijdend en wel naar de garage gebracht waarbij ik voor de 3ex gevraagd heb om alles door te meten omdat ik er nu wel een beetje klaar mee was aangezien er normaal ook een paardentrailer achter hangt en ik er niet aan moet denken dat ik sta met pech met mijn paardje erachter. Vreemd genoeg na 4 dagen wordt ik gebeld met het verhaal dat ze geen idee hebben wat het zou kunnen zijn. Fijn als dealer/garage dat je dat even zegt. Nogmaals stel ik de vraag is alles doorgemeten, waarop ik als antwoord krijg ja niet alles alleen het start stop systeem, enige optie die ze nog zagen waren sleutels+ startblokkeringsmodule opnieuw inlezen maar hiermee is het niet verholpen helaas dus mocht er iemand een idee hebben graag!!!! Als ik op de start knop druk gaan wel alle lampjes op dashboard aan etc,, het is voornamelijk met een warme motor,, als ik hem weer paar uur laat staan is het starten zonder problemen, misschien, zelf de nokkenassensor/ krukassensor die problemen geeft dacht ik zelf?? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.