bmeerhof Geplaatst 30 Augustus, 2009 Geplaatst 30 Augustus, 2009 Na 6 jaar een Land Rover 109, nu een See'd SW 1.6 business uit 2008. Dit maakt autorijden, een stuk leuker. Quote
Relena Geplaatst 30 Augustus, 2009 Geplaatst 30 Augustus, 2009 Ik rij de See'd zelf niet maar kan mij er iets bij voorstellen Bmeerhof. Wens je desondanks welkom op dit forum. Hoop dat je het hier naar je zin zult hebben. Groetjes, Relena Quote
Rio-man Geplaatst 30 Augustus, 2009 Geplaatst 30 Augustus, 2009 Hoe kan Land Rover rijden nou minder leuk zijn dan rijden in een Kia?? Ok.. comfortabeler.. dat is zo ja, maar leuker? Welkom en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Quote
bmeerhof Geplaatst 30 Augustus, 2009 Topic Starter Geplaatst 30 Augustus, 2009 Hoe kan Land Rover rijden nou minder leuk zijn dan rijden in een Kia?? Ok.. comfortabeler.. dat is zo ja, maar leuker? Welkom en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ja, daar heeft u gelijk in. Tot dat je beseft dat de volgende reparatie ongeveer 3 dagen gaat duren. En het volgende probleem .... coming soon. Maar met een bouwjaar uit '76 gaat hij naar de volgende eigenaar. Ja, 33 jaar gaat mijn KIA denk ik niet halen. Quote
Rio-man Geplaatst 30 Augustus, 2009 Geplaatst 30 Augustus, 2009 Ja ik ken het hoor... We hebben hier zelf een 88" uit '75 staan die het (even afkloppen) alweer een jaar probleemloos doet Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 2 September, 2009 Geplaatst 2 September, 2009 Hallo bmeerhof, Ik ben een beetje laat met je welkom te heten op dit forum, maar ik was een paar dagen uit rijden met mijn Cee'd. En inderdaad, dat gaat een stuk lekkerder dan in een Land Rover. Heb dit voorjaar in Engeland een stukje meegereden in zo'n LR met wel twaalf zitplaatsen (twee in de lengterichting geplaatste banken), maar vond het niet zo'n comfortabele aangelegenheid. Moest meteen terugdenken aan mijn diensttijd... Veel plezier met je Cee'd SW! Met vriendelijke groet, GreyGriffin Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.