Raytje Geplaatst 3 September, 2009 Geplaatst 3 September, 2009 Weet er iemand enkele bedrijven waar je voor een aantrekkelijke prijs kia onderdelen kunt kopen.Type staat hierboven. Heb al veel bedrijven gebeld. Nieuwprijs weet ik wel, maar het hoeft niet nieuw te zijn. Ik zoek een rechterkoplamp, motorkap en bumper. gr.raymond Quote
Relena Geplaatst 3 September, 2009 Geplaatst 3 September, 2009 Welkom op dit forum Raytje. Weet zeker dat iemand op dit forum je kan helpen. Groetjes, Relena Quote
brouwer2001 Geplaatst 4 September, 2009 Geplaatst 4 September, 2009 hoi raymond, probeer eens de www.onderdelenlijn.nl je kan er ook op voorraad zoeken en je gewenste onderdeel invoeren en kijken of er 1 in de buurt is. sommige onderdelen kunnen ook verstuurt worden. tevens bijna vergeten welkom op het forum. gr ronald Quote
Rio-man Geplaatst 6 September, 2009 Geplaatst 6 September, 2009 Auto demontage Breda 0161-412867 Veel kia onderdelen Quote
Raytje Geplaatst 7 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 7 September, 2009 allen bedankt voor de info. Ik heb deze bedrijven en websites al bekeken maar hebben niks.ik heb wel een paar onderdelen gevonden, maar zoek nu alleen nog de rechterkoplamp. Quote
Rio-man Geplaatst 7 September, 2009 Geplaatst 7 September, 2009 Er moet ook nog een bedrijf in de buurt van Utrecht zitten... waar weet ik alleen niet. En wellicht dat Korean Car Parts - Koreaanse carressorie onderelen | KCP Onderdelen - Alle merken carressorie onderdelen je ook nog kan helpen? Ze hebben wel uitsluitend nieuwe delen. Quote
brouwer2001 Geplaatst 7 September, 2009 Geplaatst 7 September, 2009 http://www.wilcoautoparts.nl/ Quote
Raytje Geplaatst 9 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 9 September, 2009 bedankt, maar dit bedrijf bestaat niet meer. en ik heb alle onderdelen nu. evengoed bedankt. Quote
Raytje Geplaatst 9 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 9 September, 2009 allen bedankt voor de info.Ik heb nu alle onderdelen. wie weet later nog spullen nodig. Ik zal de vragen van anderen ook in de gaten houden. groeten Raymond Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.