Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben zojuist lid geworden van dit forum de reden..ik heb gisteren een krabbel gezet onder een koopcontract voor een Kia Rio LXE Airco !

Vandaag kreeg ik te horen dat de eerste wagens in december gaan aankomen en dat het er 2200 zullen zijn ennnn dat de mijne een zwarte er bij zal zitten !

Ik kan nu al bijna niet meer wachten en dus ben ik me suf aan het lezen en orienteren over alles wat maar over Kia gaat !

Het is wel raar een auto te kopen waar nog zo weinig van bekent is. De dealer had er zelf nog niet eens mee gereden maar ik dus wel hahaha dat is heel apart !

Nu ben ik vooral aan het kijken naar leuke accesoires en er staan wel wat dingen op mijn verlanglijstje al.

Nou goed het is een lang verhaal maar ik ben benieuwd of er meer mensen op dit forum deze wagen gaan kopen..

Geplaatst

Hoi,

heb je je Rio bij Almere motors gekocht ?

Mocht je in de toekomst nog wat aan het uiterlijk of de prestaties van je Rio willen (laten) doen dan moet je eens contact opnemen met mij.

In europa was er voor Kia (bijna) niets te krijgen, maar www.kfxperformance.com verlegt haar grenzen nu ook naar Europa.

Dus nu ook performance parts voor Kia in Europa :wink:

Groetjes,

Dave (ook uit Almere)

Geplaatst

Hoi Dave,

Ja zeker ik heb hem in Almere gekocht ! En ik wil er heel graag wat extra's mee doen maar ik kan er inderdaad haast niets over vinden.

Ik zit nu zelfs over na te denken om mijn order om te zetten naar de 1.6 vanwege de iets uitgebreidere accesoires enz..

Ik ga even kijken op genoemde website, is deze van jou?

Geplaatst

Hoi Hellen,

nee deze site is niet van mij, maar van een groep amerikanen die niets konden vinden en toen zelf maar iets opgezet hebben.

Zij willen nu de Europese markt van onderdelen gaan voorzien en hebben mij benaderd hun hierbij te helpen.

Voor meer info kun je ook altijd terecht op het amerikaanse forum (www.streetkiaz.com)

Dave

PS als je in Almere een grijze Shuma II ziet/hoort rijden dan ben ik het :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...