DeBeTwe Geplaatst 17 Februari, 2024 Geplaatst 17 Februari, 2024 Hallo allen, Ik heb een Kia Rio 1.2 CVVT ExecutiveLine uit 2015 (Facelift Model) en heb ooit heel handig per ongeluk een tas met een glazen fles er in tegen mijn navigatiescherm aangetikt. Hierdoor zitten er barsten in het scherm en reageert het niet meer (correct) op touch input op veel plekken. Nu wil ik hem vervangen met een Android Auto systeem maar ik zie een beetje door de bomen het bos niet meer. Het tofste zou zijn dat de fysieke knoppen worden gehouden net als op het originele systeem. Ook hoor ik bij sommigen dat ze niet werken met de standaard achteruitrij camera en dat daar een kabel voor nodig is om die te laten werken met een Android inbouwsysteem. Hebben mensen tips voor een goed inbouwsysteem en welke extra dingen nodig zijn er voor? Werken sommige inbouwsystemen (zoals die met Android 9) nog wel met moderne Android telefoons (heb zelf een Pixel 8 Pro) Alvast bedankt! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.