Blijmetkia Geplaatst 18 Februari, 2024 Geplaatst 18 Februari, 2024 Hallo, Ik zag deze bass speaker die onder de stoel komt op de KIA Site. Zou eigenlijk best wel wat mooier geluid willen hebben. Nu zie ik dat er maar ca 60€ gerekend wordt voor montage. Is dit makkelijk zelf te doen? Want ik vind 375€ totaal toch wel veel geld. Gaat om een businessline. Ben benieuwd. Alvast bedankt. Quote
gios Geplaatst 18 Februari, 2024 Geplaatst 18 Februari, 2024 Het apparaat kost rond de 250 euro incl goede kabelset ,en dan het aansluiten voor die 60,- euro Quote
Blijmetkia Geplaatst 18 Februari, 2024 Topic Starter Geplaatst 18 Februari, 2024 1 uur terug, zei gios: Het apparaat kost rond de 250 euro incl goede kabelset ,en dan het aansluiten voor die 60,- euro Weet niet of ze dat doen als ik er zelf 1 zou kopen. Moet in Mei voor een beurt en kan het natuurlijk vragen. Maar zou het eigenlijk zelf willen doen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.