Kia Ceed GT-line Geplaatst 16 Maart, 2024 Geplaatst 16 Maart, 2024 Beste Kia geinteresseerden, Ik heb sinds begin dit jaar een Kia Ceed Sportswagon GT line aangeschaft. Gekocht bij de Kia dealer (van Mossel). Na aankoop kwam ik erachter dat er bij het telefoneren (via bluetooth op het ingebouwde multimedia systeem) een hoge piep en hoge tonen te horen zijn. Dit is dermate vervelend dat het na enige tijd zeer doet aan je oren, waardoor je snel op wilt hangen. De Kia dealer is bereid om dit op te lossen, echter kunnen zij het probleem niet vinden. Ze weten namelijk niet waar het probleem zit. Daarom wil ik jullie vragen om mee te denken. Tot dusver heeft de Kia dealer onderstaande werkzaamheden verricht: -dashboard speakers vervangen -speaker bestuurderskant vervangen -multimedia systeem vervangen(het touchscreen scherm) Zij zeggen nu niets meer te kunnen doen. Is hier een deskundige met een briljante ingeving? Quote
Rio-GT Geplaatst 12 Oktober, 2024 Geplaatst 12 Oktober, 2024 Hallo, is er ook al een software update uitgevoerd van het multimedia systeem? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.