Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Niro (2) PHEV voorverwarmen en koelen (wel of geen elektrische heater?)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Beste Forum lezers,

Binnen nu en een kleine 3 weken hoop ik mijn nieuwe Niro PHEV dynamic plus in ontvangst te mogen nemen.

Destijds heb ik meerdere reviews gelezen en gezien en zag dat er voor de PHEV veel verschillende tegenstrijdige zaken werden vermeld. Zo zou de PHEV volgens sommige recensies de mogelijkheid hebben om via de app het interieur zowel te koelen als te verwarmen. Nu lijkt mij dit ideaal in de winter om de auto voor te verwarmen zodat de ruiten ijs vrij zijn voor vertrek. Maar nu lees ik ook weer dat dit niet mogelijk is op de PHEV. Daarnaast werd in sommige recensies vermeld dat de PHEV nu voorzien is van een elektrische heater waardoor de motor niet altijd meer hoeft bij te springen om het interieur te verwarmen maar eveneens lees ik hier dus tegenstrijdigheden over. Ik vermoed dat in verschillende landen en uitvoeringen bepaalde zaken wel of niet aanwezig zijn maar hoe zit dat nu in Nederland met de dynamic plus uitvoering?

Zijn er hier gebruikers die mij hier duidelijkheid over kunnen geven?

aangepast door Niro2024
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...