Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Elektrisch schema Sportage III

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik wil een originele navi inbouwen. Ik denk dat het geen probleem geeft, plug and play. Maar daar hoort ook een achteruitrijkamera bij. Ik denk dat de bedrading daarvoor niet of gedeeltelijk aanwezig is. Dus wie heeft er een elektrisch schema van een Sportage III-2013-1.6benzine?

Ik hoor het graag

Geplaatst

Ik denk dat dat zonde van je tijd en geld is. Er zijn zoveel Chinese Android varianten te koop die veel goedkoper en slimmer zijn. Ik heb zelf de originele navigatie en nog in zitten inclusief de achteruitrijcamera maar die gebruik ik vrijwel niet.

Ik heb gewoon zo'n los Android schermpje bovenop mijn dashboard geplaatst die werken perfect samen..

Ik zou als ik jou was voor bijvoorbeeld zoiets gaan: Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! 
€161,52 | For KIA Sportage 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2Din Car Android Radio Multimedia Player 2 Din Autoradio Video GPS Navi WiFi
https://a.aliexpress.com/_EJj4uLP

Die zijn in alle varianten en prijsklassen te koop.. Succes!

• 4 maanden later...
Geplaatst
Op 30-8-2024 om 10:35, zei Guy6301:

Ik wil een originele navi inbouwen. Ik denk dat het geen probleem geeft, plug and play. Maar daar hoort ook een achteruitrijkamera bij. Ik denk dat de bedrading daarvoor niet of gedeeltelijk aanwezig is. Dus wie heeft er een elektrisch schema van een Sportage III-2013-1.6benzine?

Ik hoor het graag

Hey Guy 

Ik hoop  heb je meer nieuws ligt de bedrading er al. Ik zou graag het zelfde doen. 

Kijk uit naar je antwoord 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...