Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Dakrails Sportage 4

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kan iemand mij vertellen of de 4 gaatjes/rail tbv dakdragers standaard afgedicht zijn dmv een rubberen dopje daar er anders (regen) water inloopt.

Tevens een vraag waar de 4 klepjes/rail voor dienen in de rail

Vast bedankt voor de reacties

• Confused 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

De gaatjes moeten open blijven om vocht kwijt te kunnen en de klepjes zijn er voor om rails te monteren voor bv een dakkoffer.

Gr, Rinus.

Geplaatst
22 minuten geleden, zei Rochie:

Thx bedank voor je bericht Rinus.

Nog een vraag? De achterklep op de onderzijde - dit is een kunststof deel - zitten ook gaatjes. Nu is het zo dat als ik de klep open daar tussen uit, niet uit de gaatjes maar op de linkerhoek regenwater uit loopt. Normaal???

Zie video

*dat het uit de linkerhoek loopt en niet uit de gaatjes heeft waarschijnlijk te maken dat de auto iets scheef staat

Geplaatst

Geen idee hoe dat komt, misschien zijn de afwaterings gaatjes verstopt. Hoe komt al dat water in de klep ? Het is niet normaal.

Gr, Rinus.

Geplaatst

Rinus, nogmaals bedankt voor je reactie en zal eerdaags een afspraak maken bij de garage. Zit nl nog in mijn garantie.

Mag ik je nog wat vragen stellen daar jij in het bezit bent van een (ongeveer) gelijke auto? GT plusline vs GT line

- als de climate control op 'auto' staat en de tempwens in de auto is lager dan omgevingstemp dien je dan handmatig de airco aan te zetten of gaat dat automatisch? Lijkt logisch maar toch?

- parkeersensoren voor werken bij alleen in stand achteruit rijden (R). Vooruit (D) werken ze niet. Lijkt me niet juist maar ....?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...