Rochie Geplaatst 18 September, 2024 Geplaatst 18 September, 2024 Kan iemand mij vertellen of de 4 gaatjes/rail tbv dakdragers standaard afgedicht zijn dmv een rubberen dopje daar er anders (regen) water inloopt. Tevens een vraag waar de 4 klepjes/rail voor dienen in de rail Vast bedankt voor de reacties 1 Quote
Rinus30 Geplaatst 29 September, 2024 Geplaatst 29 September, 2024 De gaatjes moeten open blijven om vocht kwijt te kunnen en de klepjes zijn er voor om rails te monteren voor bv een dakkoffer. Gr, Rinus. Quote
Rinus30 Geplaatst 29 September, 2024 Geplaatst 29 September, 2024 22 minuten geleden, zei Rochie: Thx bedank voor je bericht Rinus. Nog een vraag? De achterklep op de onderzijde - dit is een kunststof deel - zitten ook gaatjes. Nu is het zo dat als ik de klep open daar tussen uit, niet uit de gaatjes maar op de linkerhoek regenwater uit loopt. Normaal??? Zie video *dat het uit de linkerhoek loopt en niet uit de gaatjes heeft waarschijnlijk te maken dat de auto iets scheef staat 20240929_135219_1.mp4 Quote
Rinus30 Geplaatst 29 September, 2024 Geplaatst 29 September, 2024 Geen idee hoe dat komt, misschien zijn de afwaterings gaatjes verstopt. Hoe komt al dat water in de klep ? Het is niet normaal. Gr, Rinus. Quote
Rochie Geplaatst 29 September, 2024 Topic Starter Geplaatst 29 September, 2024 geen idee hoe het erin komt, moet ik nog uitzoeken/uitgezocht worden 1 Quote
Rinus30 Geplaatst 29 September, 2024 Geplaatst 29 September, 2024 2 uur geleden, zei Rochie: geen idee hoe het erin komt, moet ik nog uitzoeken/uitgezocht worden Quote
Rinus30 Geplaatst 29 September, 2024 Geplaatst 29 September, 2024 Ik zou dan beginnen bij het kontroleren van de elektra aansluiting boven op de klep, mischien dat het rubber stuk is. Rinus. Quote
Rochie Geplaatst 4 Oktober, 2024 Topic Starter Geplaatst 4 Oktober, 2024 Rinus, nogmaals bedankt voor je reactie en zal eerdaags een afspraak maken bij de garage. Zit nl nog in mijn garantie. Mag ik je nog wat vragen stellen daar jij in het bezit bent van een (ongeveer) gelijke auto? GT plusline vs GT line - als de climate control op 'auto' staat en de tempwens in de auto is lager dan omgevingstemp dien je dan handmatig de airco aan te zetten of gaat dat automatisch? Lijkt logisch maar toch? - parkeersensoren voor werken bij alleen in stand achteruit rijden (R). Vooruit (D) werken ze niet. Lijkt me niet juist maar ....? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.