yeet teey Geplaatst 25 September, 2024 Geplaatst 25 September, 2024 Beste leden, Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een Kia Rio Comfort Pack uit 2013. Echter mistte ik nog wel de cruise control. Na het afstruinen van wat forums heb ik een stuur aangeschaft waar al cruise control op zat en deze geïnstalleerd. Dit werkt nu allemaal perfect! Het enige wat niet werkt is het snelheidsbegrenzer knopje. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Quote
Oplossing xtra40 Geplaatst 25 September, 2024 Oplossing Geplaatst 25 September, 2024 37 minuten geleden, zei yeet teey: Beste leden, Ik ben sinds kort trotse eigenaar van een Kia Rio Comfort Pack uit 2013. Echter mistte ik nog wel de cruise control. Na het afstruinen van wat forums heb ik een stuur aangeschaft waar al cruise control op zat en deze geïnstalleerd. Dit werkt nu allemaal perfect! Het enige wat niet werkt is het snelheidsbegrenzer knopje. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? dit werk naar mijn weten als je het achteraf inbouwt nooit en ik heb er heeeeeeel veel ingebouwd achter af 2 Quote
yeet teey Geplaatst 25 September, 2024 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2024 1 uur terug, zei xtra40: dit werk naar mijn weten als je het achteraf inbouwt nooit en ik heb er heeeeeeel veel ingebouwd achter af Haha oke duidelijk! Thanks voor je reactie En er is denk ik ook geen manier om digitaal te zien op hoeveel km/h mijn cruise control staat of wel? Gewoon de wijzer aflezen Quote
xtra40 Geplaatst 25 September, 2024 Geplaatst 25 September, 2024 Klopt is niet te zien alleen een lampje dat gaat branden als je cruisecontrol aanstaat 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.