pietergsxr Geplaatst 8 November, 2024 Geplaatst 8 November, 2024 Even een vraagje, ben zeer benieuwd... 2 weken geleden heeft onze Niro van 2 jaar oud een 1e kleine beurt gehad. (1e beurt vorig jaar was een oliebeurt) De kosten van de kleine beurt waren € 376,- (!) Hier kwamen nog wat zaken bij zoals interieurfilter vervangen/ remvloeistof vervangen en 3 ruitenwissers. Dit extra's was bij elkaar ook € 151,- Samen dus € 527,- + de BTW maakt € 637,- Bij het afrekenen heb ik hier gelijk een vraag over gesteld, echter het zou allemaal kloppen... Hoe is jullie ervaring met de kosten van een kleine beurt ? Dit is onze 2e Niro (de 1e was uit 2018. Ik was altijd verheugd dat de beurten klein en groot, altijd rond de € 200,- resp. € 400,- ongeveer uitpakten. Inmiddels wel een aantal jaren verder, dat snap ik, maar naar mijn mening slaan deze bedragen nergens op. Let wel: een kleine beurt neemt ongeveer maar 40 minuten tot een anderhalf uur in beslag. Een vriendelijke groet, Pieter Quote
pietergsxr Geplaatst 13 November, 2024 Topic Starter Geplaatst 13 November, 2024 Niemand verder die € 455,- voor een klein beurtje betaalde ?? Quote
Marco Hagen Geplaatst 13 November, 2024 Geplaatst 13 November, 2024 Kleine onderhoudsbeurt, Interieurfilter vervangen, Remvloeistof en koppelingsvloeistof, bij Virena Assen laten doen. Februari dit jaar. incl. leenauto, 534,51 euro incl. btw. Quote
pietergsxr Geplaatst 13 November, 2024 Topic Starter Geplaatst 13 November, 2024 Marco, bedankt voor je reactie. Ik vindt het allemaal niet in verhouding met de kleine beurten van enkele jaren geleden,...(Kleine beurt van mijn 1e Niro was in 2020 € 315,- incl. BTW Nu dus in 2024 € 454,- , stijging van 44 %) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.