Sanderr Geplaatst 18 November, 2024 Geplaatst 18 November, 2024 Besten, De ventilator van mijn Kia Niro 2016 gaat niet meer uit. Hij draait op volle toeren. Ik kan hem wel op temperatuur brengen, maar hij blijft, ook als ik het climate control systeem op 'off' zet, gewoon hard doordraaien. Er is maar één manier om hem uit te zetten: het contact uit. Heeft iemand hier ervaring mee en tips om dit te repareren? Groet Sander Quote
B Akdeniz Geplaatst 27 November, 2024 Geplaatst 27 November, 2024 Hey Sander, En is je probleem al opgelost? Heb namelijk hetzelfde probleem. Quote
Frank A Geplaatst 18 uur geleden Geplaatst 18 uur geleden De snelheidsregeling van de ventilator zit ingebouwd in de ventilatormotor zelf, niet in de regeleenheid op het dashboard. Ik heb dit probleem ook gehad. Je kunt de ventilatorunit zelf vervangen. https://youtu.be/ilHaHZ7LfE4?is=JESdB7AmEoBFU6rH 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.