Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste leden , mijn naam is Miguel en ben nieuw hier.  Sinds korte tijd eigenaar van een kia sportage 2012 2.0 crdi awd 136pk . Overgenomen met dit probleem van een bekende die 1e eigenaar was. Nu heb ik het volgende probleem: bij regen links voor in het hoekje van de hemelbekleding / a stijl bekleding heb ik water druppels hangen.Het sijpelt er zo naar onder na een regenbui. Nu heeft de auto een panorama dak . Zijn er bekende problemen mee ? Afwateringen die verstopt kunnen zitten? Ik zie namelijk geen slangetje etc zitten .Ik heb de hemel linksvoor al gedeeltelijk naar onder gehaald maar niks kunnen zien. 

Als iemand mij de tip kan geven ben ik zeer dankbaar. 
Groetjes Miguel ! 

Geplaatst

Ik heb de hemel linksvoor al gedeeltelijk naar onder gehaald maar niks kunnen zien. 

Maar heb je ook eens water er op gespoten ?

Geplaatst

Hoi gios , heb de tuinslang erop gehad maar niks kunnen ontdekken . Ik zal de dakrails eens helemaal verwijderen en kijken of er een kitnaad zit tussen dakplaar en de stijlen . Achter bij de kofferbak bovenin scheurt de kitnaad ook heb ik ergens net geleden , misschien is bij mij dit het geval voren ? 

• 2 weken later...
  • Oplossing
Geplaatst

Oplossing gevonden! Dakrails + afdekking eronder verwijderd . Goot helemaal schoongemaakt water daarin laten lopen en toen kwam het tussen de kitnaad van de voorruit de auto binnen. Voorruit eruit laten snijden . Kit EN lak kwamen los van de carrosserie! Het geheel hechte niet met elkaar . Alle losse lak verwijderd / hersteld ruit opnieuw geplaatst . Lekkage verholpen! 

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...