Tinus0172 Geplaatst 3 Maart Geplaatst 3 Maart Goedemorgen allemaal, Ik hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen. Gisteren is de centrale deurvergrendeling ermee opgehouden. Na lang zoeken en tips van de Kiaclub heb ik alle deuren op slot gekregen en moet nu handmatig de bestuurderskant openen. Verder rijdt de auto nog goed. Ik las hier op het forum dat diverse mensen de zekeringskast hebben vervangen en dat dit inderdaad de oplossing is geweest. Nu is mijn vraag, kan dit ook een zekeringskast zijn van een ander bouwjaar maar wel met hetzelfde typenummer? Ik wil het namelijk eerst zelf proberen te vervangen voordat ik naar een garage rij en deze weer verlaat met een lege portomonnee.. Mochten jullie nog andere tips hebben voor mij hoor ik ze natuurlijk graag! Alvast bedankt, Tinus0172 Quote
Tinus0172 Geplaatst 8 Maart Topic Starter Geplaatst 8 Maart Opgelost door het plaatsen van een andere zekeringskast. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.