Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Voor diegenen onder ons die nog weleens naar de USA reizen:

met de huidige uitwisselkoers is het uiterst lucratief om sommige onderdelen vanuit de USA mee te nemen als je genoeg ruimte in je koffer hebt (of maakt zoals ik!).

Voor mijn Kia Pride 1.3i Wagon bijvoorbeeld:

oliefilter $2.50 (E 1.75), radiator slangen (boven/onder) $18.00 (E 12.50) per stuk., luchtfilter $4.95 (E 3.45)

Meeste autospeciaalzaken (AutoZone, Advance Autoparts, O'Reilly) hebben aardig wat in voorraad en anders is het binnen 24 hrs te leveren.

Wel van tevoren even bekijken welke namen sommige auto's daar hebben:

Kia Pride is Ford Festiva en werd geleverd t/m 1993. Gewoon de onderdelen van de 1993 versie, werkt voor (bijna) alles.

Kia Cerato is Kia Spectra, zelfde auto maar let op de motoren.

In de USA worden geen KIA's verkocht met dieselmotoren, sorry....

Veel succes!

Geplaatst
twee corner lights voor een Rio 2007 ,ik krijg ze maar niet naar nederland,ja ik moet dar een postadres aanmaken kost nog meer dan die lights

Wat bedoel je met postadres? Ik gaf de hint voor mensen die weleens naar de USA gaan. Misschien heb je een kennis die naar de USA gaat ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...