ReneD Geplaatst 6 Juni, 2025 Geplaatst 6 Juni, 2025 Bij Van Mossel wil ik een keer een EV3 aanschaffen. Ik wil beginnen met het (laten) installeren van de lader, tegen de buitenmuur van de meterkast. Ik heb zonnepanelen, dus hij moet DLB hebben. Het is als beginner lastig om tussen alle reclame zinvolle adviezen te vinden. Welke laders raadt Kia aan? Kunnen daar ook willekeurige auto's van gasten aan opladen? Is het als elektricien mogelijk hem zelf te installeren, of doet Kia daar moeilijk over? Dat soort dingen. Quote
Anton van den Brink Geplaatst 8 Juni, 2025 Geplaatst 8 Juni, 2025 Ik ben zeer tevreden over de Wallbox. Deze is compact en heeft veel mogelijkheden, zoals bijv. alleen gebruik van opgewekte zonnestroom. Handig wanneer het salderen stopt. Prijs/kwaliteit en service/garantie is ook prima. Zelf installeren raad ik af. Laat dit doen door een erkend installateur. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.