Silvio1960 Geplaatst 20 Juli, 2025 Geplaatst 20 Juli, 2025 Ik had pas een Kia RIO Eco gekocht, na een paar dagen hoor ik tijdens het rijden een snerpend geluid als ik rijd, weet niet waar het vandaan komt, als ik stilsta hoor ik niks, waar zou het aan liggen, het klinkt meestal aan de rechterzijde dus niet bij de motor. Quote
xtra40 Geplaatst 20 Juli, 2025 Geplaatst 20 Juli, 2025 Kan van alles zijn tot remmen bijna versleten wiellagertje steek as wat is het bouw jaar van je rio ik vermoed dat je ook in het verkeerde forum deel bezig bent en dan zijn antwoorden ook veel minder 1 Quote
xtra40 Geplaatst 21 Juli, 2025 Geplaatst 21 Juli, 2025 je hebt dus een rio UB en dat is een rio 3. heb alles even verplaatst voor je naar het juiste forum deel kijk eerst eens naar het binnenste remblok daar zit een metalen lipje aan die gaat trillen/gillen als deze bijna versleten is 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.