Bienvenue Geplaatst 7 Augustus, 2025 Geplaatst 7 Augustus, 2025 Beste allemaal, Sinds een maand of 2 rij ik in een 2021 Proceed 1.5 automaat. Er zijn een aantal diingen waar ik iets over zou willen weten maar niet kan vinden. Hopelijk kunnen jullie me helpen. -Ik kan nergens het resetten van het onderhoudsinterval vinden. Niet in het menu van het cluster en ook niet in het infotainment systeem. Diverse YT filmpjes bekeken, maar ik heb die menu opties gewoon niet (infotainment onder Cluster; en in het geheel geen settings menu in het dashboard). Iemand suggesties. -De automaat staat na elke start in ECO modus. Waarom? Ik wil gewoon de normale stand. -Zelfde geldt voor AutoStartStop en LaneAssist. Dus dat zijn al drie knoppen die ik na elke start moet indrukken. Dat moet toch te programmeren zijn? Heeft iemand daarover iets te zeggen? Alle info wordt gewaardeerd uds bij voorbaatr alvast hartelijk dank! Quote
Pascal Stegers Geplaatst 1 November, 2025 Geplaatst 1 November, 2025 Onderhoudsinterval zou ik niet weten. Startstop en de stand van de automaat kan helaas niet blijvend staan zoals je graag wilt. Hij zet het automatisch na elke start terug helaas... Nog geen problemen met de dct ? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.