Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Na 12 jaar trouwe dienst begon camera achter wat problemen te geven. Eerst was beeld een beetje wazig, toen was het bij nat weer opeens beeld zwart maar kwam later wel terug. Op het laatst was het scherm zwart en kwam niet meer terug.

Dus was ik een tijdje aan het uitzoeken wat voor camera heb ik nodig en kan ik het zelf  vervangen enz.

Uiteindelijk een camera bij   JCParts gevonden en besteld Achteruitrijcamera 957503W100 en op YouTube handig filmpje gevonden  Kia Sportage Kamera ausbauen, Replace rear Backup Camera

Na ca. 1 uurtje werk was het klaar. Camera werkt nog beter dan oude (niet zo raar na 12 jaar).

039dcaa6de5a10474615ad9ac6851406_1024x1024@2x.jpg?v=1701247568

Alles was 1 op 1 over te zetten, beeld zat niet op de kop (als bij somige goedkope cameras), de parkeerlijnen zijn niet dubbel of zo. En weer wat geleerd en ook wat geld bespaard 😊

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...