Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Digitale sleutel wordt niet aangemaaktin Iphone 11 pro

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb een ev3. In mijn iphone heeft een digitale sleutel gezeten. Ik heb deze verwijderd en wil de sleutel opnieuw toevoegen. Ik heb alle juiste stappen doorlopen maar het lukt niet om een digitale sleutel toe te voegen aan wallet. Auto blijft melding geven dat er een fout is opgetreden, probeer later. Maar later is inmiddels weken geleden. Ook Kia dealer weet het niet. Iemand hier een idee?

Geplaatst
Op 2-12-2025 om 16:31, zei Tom de Wit:

Ik heb een ev3. In mijn iphone heeft een digitale sleutel gezeten. Ik heb deze verwijderd en wil de sleutel opnieuw toevoegen. Ik heb alle juiste stappen doorlopen maar het lukt niet om een digitale sleutel toe te voegen aan wallet. Auto blijft melding geven dat er een fout is opgetreden, probeer later. Maar later is inmiddels weken geleden. Ook Kia dealer weet het niet. Iemand hier een idee?

iPhone update checken? iOS 26?

Geplaatst

Ik heb precies hetzelfde. Maar ook op een nieuwe iPhone werkt het nu niet. Zelfde melding als jij krijgt. De KIA dealer zegt dat de aanmelding in de auto zelf gereset moet worden. Dus dat gaan we dan maar doen.

Geplaatst

Sinds gisteren opgelost. Ben er zelf achtergekomen. Heb alles weer eruitgegooid, ook de app. Daarna opnieuw geinstalleerd en auto aangemeld in app en telefoon aangesloten op auto. Via de app digitale sleutel aanmaken en tijdens dit proces vraagt hij om een aantal vinkjes te zetten. Je kan dan de instructie via mail ontvangen. Heb ik gedaan en in die mail staat onderin ergens een code die je nodig hebt. Vervolgens de digitale sleutel aanmaken via infotainmentsysteem van de auto. In de app vraag hij om de code die in de mail stond. Deze ingevuld en toen maakte hij wel een digitale sleutel aan. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...