Zef Geplaatst 13 Maart Geplaatst 13 Maart Ik heb een Kia Niro HEV 2026. Besteld bij Bila-shop maatwerk voor een complete set stoelhoezen voor bescherming van het interieur. Jammer dit maatwerk past totaal niet. Koop dit niet omdat men dit niet kan terugsturen. Heeft iemand deze Niro en woont in de buurt van Almere ( Bilo-shop ) kan ik deze naar je toezenden voor een kleine vergoeding zodat je daar ter plaatse dit kan laten zien. Woon zelf in limburg dus dit is te ver. Kijk uit met wat je koopt bij hun. Dan weet iemand wel waar je voor deze auto stoelhoezen knt kopen. Het zijn aparte stoelen en kopsteunen. Midden console was voor de helft te klein, dus men weet de maten niet van de stoelen. Jammer voor mij, weer 126 euro naar de ................................................. Quote
Zef Geplaatst 13 Maart Topic Starter Geplaatst 13 Maart Sorry voor de fout , het is Bila-shop en dus niet Bilo-shop Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.