Hans Oosterhof Geplaatst gisteren om 17:24 Geplaatst gisteren om 17:24 Hallo allemaal. Ik ben een verse Kia rijder. Heb sinds een maand een Kia Niro HEV uit 2024. bevalt overigens prima maar iets irriteert ons een beetje. bij het instappen en sluiten van de deuren worden we steeds vergast op eens melodietje. óok bij het afsluiten. de vraag is: kan dat uit????? groet, hans Quote
Marc B. Geplaatst gisteren om 17:36 Geplaatst gisteren om 17:36 https://www.google.com/search?client=opera&q=hoe+kan+ik+het+welkom+geluidje+in+een+KIA+Niro+uitschakelen&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8 Quote
Hans Oosterhof Geplaatst 23 uur geleden Topic Starter Geplaatst 23 uur geleden Ik lees ook dit: Als jouw auto de nieuwere infotainmentsoftware heeft (met de paarse pictogrammen), dan is deze optie bij veel eigenaren verdwenen na een software-update. Dat lijkt een wijziging van Kia te zijn en niet iets wat je verkeerd doet. helaas dus. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.