Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Tijdelijk weigerende cruise control

Aanbevolen Berichten

Gast Peter Snijders
Geplaatst

Hallo,

Het is mij nu al een aantal keer gebeurt waardoor ik toevalligheid uitsluit. Wat is het probleem: Als ik onderweg langs de snelweg een benzinestation in rijd om een bak koffie en een broodje te halen (wat doe je anders bij een tankstation) dan blijkt als ik weer ga rijden dat mijn cruise control het niet doet. Ik moet dan gewoon een half uur doorrijden en dan doet ie het ineens weer. Dit is me al een keer of 10 voorgekomen en het gebeurt in ieder geval bij Shell stations, bijvoorbeeld langs de A4 bij het brugrestaurant en langs de A16 vlak voor Zwijndrecht. Iemand anders dezelfde ervaring?

Grtz,

Peter Snijders

Geplaatst

heb het soms ook dat de cruise controle het niet doet, maar niet bij het tanken, gewoon onderweg, heb je even de cruise eraf, en wil je hem weer aanzetten, doet die het niet meer. Lampje op het dashbord is dan ook uit. Mijn oplossing is: de auto stoppen contact uit, starten en het werkt weer. Soms duurt het een half jaar voor de volgende keer, soms een dag later. Kortom geen touw aan vast te knopen. en bij de garage doet die het altijd goed!!

Gast Peter Snijders
Geplaatst

Zou het zomaar kunnen zijn dat er een of andere zender het systeem van de Sorento even in de war schopt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...