Johnnieuw Geplaatst 13 Januari, 2006 Geplaatst 13 Januari, 2006 ik heb een geimporteerde sorento gekocht, hier zit op het stuur een bediening voor de telefoon, en op het dashboard een aansluiting die jem et een stecker kunt verbinden, mijn nokia past maar werkt niet ,weet iemand welk mobiel op deze aansluiting past, of hoe dit werkt ? Quote
Rodi Geplaatst 14 Januari, 2006 Geplaatst 14 Januari, 2006 wat voor type/merk carkit denk je te hebben en wat voor type telefoon heb je? heb mijn eigen telefoonwinkel dus misschien dat ik je verder kan helpen, groetjes Rodi Quote
Johnnieuw Geplaatst 15 Januari, 2006 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2006 ik heb zelf een nokia, maar die carkit in de auto weet ik niet schijnt af fabriek van kia te zijn gemonteerd. op het stuur zit 1 knopje waarmee je de telefoon inschakelt en de microfoon zit hier ook in verwerkt, in het dashobaird zitten 2aansluitingen bij de ene zit een afbeelding van een hoofdtelefoon en bij de ander staat h/p wat dit in houd weet ik niet. ook zit er een snoertje bij wat in het dashboard past en in de aansluiting van mijn mobiel op de hoofdtelefoon. Quote
Johnnieuw Geplaatst 19 Januari, 2006 Topic Starter Geplaatst 19 Januari, 2006 ok ik heb vandaag ontdekt als ik het stekkertje in h/p duw en in mijn hoofdtelefoonaansluiting en ik schakel de telefoon op het stuur in komt het geluid ergens via een speaker binnen alleen nu werkt de microfoon weer niet raar systeem Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.