Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb het vermoeden dan mijn climate control niet meer goed werkt. In de "auto" stand heb ik het idee dat de temperatuur niet meer instelbaar is (er is geen verschil "voelbaar" tussen bijvoorbeeld 19 of 23 graden) en de blower blijft ook op min. 3 streepjes staan. Enige tijd geleden is het systeem gereset door de dealer nadat de climate control bij het starten spontaan begon te piepen.

Heeft iemand anders ook problemen (gehad) met de climate control? Of weet iemand hoe je moet resetten?

Alvast bedankt.

Arjen

• 2 weken later...
Geplaatst

Mijn auto is inmiddels bij de dealer geweest voor o.a. de problemen met de climate control. Binnenkort wordt er een update van "de software" verwacht waarmee ze de climate control kunnen aanpassen. Ik krijg daar dan bericht over.

De werkplaatschef was overigens van mening dat de verwachtingen van klanten t.a.v. een KIA climat control wel eens te hoog konden zijn....

Arjen

Geplaatst

Kom je met de auto bij de dealer in Ede? Daar heb ik het zelfde te horen gekregen. Achter af had ik ook liever de auto met oude teparatuur regeling gehad, daar ben je niet zo druk mee als met de automatiche regeling. Maar als je wat meer weet over de software update, wil je het dan laten weten, ga ik ook nog een keer voor dit probleem bij de dealer langs.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...