Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal

wij zijn sinds 2003 kia rijder en tot nu toe zeer tevreden. Onze eerste was een Kia Carnival 2.9 tdi bedrijfswagen een heel fijne auto en je kunt er van alles in vervoeren kortom ideaal. e hebben er 250.000 km opzitten zonder eigenlijk veel onkosten.We wilden ook wel eens met de kleinkinderen op pad daarom hebben we nu een Sorento 2.4 ex gekocht. een mooie zwarte met lederen bekleding, op gas en benzine.Het verbruik valt ons een beetje tegen, verder is het een geweldige auto.:D

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo ladyfly,

Welkom bij de Kia-clubsite. Ik zag dat je behalve een fraaie Sorento ook nog een Spit voor de deur hebt staan. Ik heb er ook een, maar bij mij staat-ie op de boekenplank, want hij is niet van Triumph, maar van Dinky Toys...

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Geplaatst

Hallo ladyfly,

Welkom op het forum

Mooi auto ik heb zelf de 2,5 crdi 170pk (2007) hij bevalt prima al heb ik wel dat hij met koud weer minder goed schakeld naar half uur is het goed

Maar dat schijnt niet bij iedereen te zijn

Ja kwa verbruik dat is bekend maar ik weet niet 1 op hoeveel je rijd

Voor de rest kwa ruimte en kwa uiterlijk is het een mooie wagen

Van de zomer ga ik voor het eerst op vakantie met de caravan maar dat moet geen probleem zijn

veel plezier op het forum

vriendelijke groeten

jeroen

(jeroen4me) user

Geplaatst

hallo

Onze Sorento 2.4 ex (van 2004) rijdt op gas 1op 6 ongeveer.

Dat vonden we nog al veel aangezien onze Kia Carnival 2.9 tdi 1op 12 verbruikt.

groeten Ladyfly

Geplaatst

Morning

Welkom op het Forum en veel plezier met de Sorento

Het verbruik valt tegen maar dat is ook logische met een auto die 2 ton weegt en een CW waarde heeft van een flatgebouw.

Overigens mijn Sorento van 2004 2,5 diesel met een fluwelen voet red ik 1 op 12,5 ach ik heb deze tank niet voor de zuinigheid gekocht.

Je moet maar zo denken wil je zuinig rijden zal iets van hybride moeten kopen of een klein autootje.

Geplaatst

Daar heb je helemaal gelijk aan. De Sorento is een super fijne auto en die mag best wat meer gebruiken hoor. De vorige eigenaar had tegen ons gezegd dat ie 1op 9 reed . Daarom viel het ons wat tegen terwijl wij toch volgens ons zuinig rijden.

15 jaar geleden hadden we een Daf (oma-auto) die reed 1op 7 op benzine. Dus dan is dit niet verkeerd haha

Met deze winterse omstandigheden en op winterbanden kan ik me geen fijnere auto wensen!

groetjes Ladyfly

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...