Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Autoruiten laten tinten

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Er zijn vele bedrijven, en vele soorten folie , vele kwaliteiten en daardoor ook weer heel veel verschillende prijzen.Een goed voorbeeld heeft Andre al gepost.

Hopelijk toch een antwoord op je vraag.

Philip

Het voorstel van Andre is super alleen ook super ver weg voor mij :D

Ik heb nu een optie staan voor n Sorento voor de SL-Lumar folie voor achter de B style zijruiten ( alu light) en achterruit(alu Dark ) voor 420 euro is dat redelijk? Volgens mij is de SL-Lumar wel de betere folie of niet?

Geplaatst

Hallo Aad,

inderdaad is SL-Lumar een van de betere folie soorten, misschien wel de beste.

Zelf hebben we ook dit merk, vandaar de prijs.

Aad, van waar kom jij dan?

Als je je woonplaats doorgeeft, is het misschien mogelijk om een ander bedrijf als referentie op te geven.

Philip

Geplaatst

Ik heb zelf al mn ramen laten tinten 15% van autostyle door een kennis en geen enkel blaasje was in totaal rond de 150 euro kwijt, zit er nu een jaar op en zie er nog nix aan.

Ben al een paar keer aangehouden maar nooit opmerkingen over de ramen gehad met mn Pica.

Geplaatst
Hallo Aad,

inderdaad is SL-Lumar een van de betere folie soorten, misschien wel de beste.

Zelf hebben we ook dit merk, vandaar de prijs.

Aad, van waar kom jij dan?

Als je je woonplaats doorgeeft, is het misschien mogelijk om een ander bedrijf als referentie op te geven.

Philip

Philip

Ik woon in Delft en heb nu een optie bij Slingerland Den Haag ( een van de officiele dealers van SL LLumar ) maar zag dat jou adres wel wat voordeliger is :(

Ik ken ook geen ervaringen van Slingerland dus het blijft een (duur?) gokkie.

Als je nog tips hebt graag..

Geplaatst

Hoi Aad,

Kijk ook eens op www.sbstyling.nl

Weet niet welke folie ze gebruiken,maar is wel een stuk goedkoper ?35,-voor een voor/achterportier ruit, en ?50,- voor een achterruit,?20,- voor een kein vast ruitje en ?35,- voor een groot vast raam.

En ?35,- voor een zonneband voor op de voorruit.

Heb deze site via marktplaats gevonden (zoek optie:ramen tinten).

Misschien heb je er iets aan.

Het is in ieder geval een stuk dichterbij als friesland.

Geplaatst
Hoi Aad,

Kijk ook eens op www.sbstyling.nl

Heb deze site via marktplaats gevonden (zoek optie:ramen tinten).

Misschien heb je er iets aan.

Het is in ieder geval een stuk dichterbij als friesland.

Goed bedoeld wellicht maar van Delft naar Den Bosch rijden alleen hiervoor is wat te ver voor mij. Dan geef ik liever wat meer uit ivm garantie.

Bedankt voor je tip

Geplaatst
degene die het koninklijke huis doet heeft onze auto gedaan haha

Nou weet ik meer. Deze KIA kleverlaan dealer is de grootste oplichter die ik heb meegemaakt. Ze zuigen dus ons koninklijk huis ook nog uit.

Ze rekenen ( telefonische offerte ) 250 EUR per raam dus voor de sorento 7 ( achter de Bstijl en achterruit ) ruiten is 7x250 = 1750 euro. Wat een schandalige tent zeg.

De regulier prijs voor SL LLumar ligt rond de 450 EUR = officiele SL LLumar prijs !!

Bedankt voor deze tip :)

Geplaatst

Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij ACE Automotive in Leiden.

Daar hebben ze erg veel ervaring en doen ze regelmatig Sorento's met SL LLumar.

Was nog goedkoper en sneller ook :)

Als je het ook gaat doen laat eens wat horen ok?

Grt

Aad

Geplaatst

Ik heb mijn ervaring met folie in mijn dagboek gezet.

En Voss....... met foto's

Frans

Geplaatst

Ziet er erg mooi uit Frans.

En bedankt voor de foto's,ben er namelijk zelf nog niet helemaal uit wat ik wil gaan doen met de ramen,en of het alle ramen worden of alleen de ramen die mogen.

• 1 jaar later...
Geplaatst

Dat ziet er netjes uit.

Barry

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...