Gast jerome07 Geplaatst 7 Februari, 2006 Geplaatst 7 Februari, 2006 Hallo allemaal, Ik heb zelf een zoekmachine gebouwd waarmee je in alle nieuwe modellen en alle merken kunt zoeken op functionele en technische eigenschappen. Volgens mij is er momenteel geen andere website in Nederland die dezelfde mogelijkheden biedt. Hij staat op het volgende webadres: www.autokeuze.nl Het was echt een enorme klus om te bouwen. De site zit nog in de start-up, momenteel ben ik nog enkel aan het kijken of mensen gemakkelijk met de zoekmachine uit de voeten kunnen. Daarnaast probeer er zo veel mogelijk fouten uit te halen. Wat hulp van mensen die kennis van zaken hebben op het gebied van specifieke merken is daarbij onontbeerlijk. Uiteraard zitten er ook de volledige gegevens in voor alle Kia-modellen in. Je kunt de nieuwe modellen tot op detailniveau van individuele opties bekijken. Ik hoop dat jullie een keer naar de site gaan kijken. Alle suggesties voor verbeteringen en toevoegingen en ook meldingen van fouten in de gegevens zijn uiteraard zeer welkom! groeten, Jeroen Quote
BaBaCC Geplaatst 7 Februari, 2006 Geplaatst 7 Februari, 2006 Hoi Jeroen, Mijn complimenten. Dat ziet er strak en overzichtelijk uit. Ik geloof je meteen als je zegt dat het bouwen een helse klus geweest is, maar ...... op het resultaat mag je dan ook trots zijn. Zoekt super! Grote klasse Jeroen en dank voor de link! Groeten, Barry Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.