devi Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 (aangepast) hallo, is het normaal dat wanneer je de auto na ongeveer na 4 uur weer start de gemiddelde gegevens niet vast houd en dus telkens weer opnieuw begint of moet ik een instelling veranderen op mijn venga 1.4 executive gr devi 7 Maart, 2010 aangepast door devi type vergeten Quote
Venga1 Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 hallo,is het normaal dat wanneer je de auto na ongeveer na 4 uur weer start de gemiddelde gegevens niet vast houd en dus telkens weer opnieuw begint of moet ik een instelling veranderen op mijn venga 1.4 executive gr devi Hoi Devi Welkom, bedoel je dat je het gemiddelde verbruik wilt blijven zien, en niet het verbruik wat je op dat moment rijd= Bij de X/tra uitvoering heb je 2 standen, gemiddeld verbruik en het verbruik op dit moment. Misschien heeft de x ecutive uitvoering dit ook wel. Quote
devi Geplaatst 7 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2010 het gaat om het totale verbruik (gemiddeld op een tank). gr devi Quote
Venga1 Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 het gaat om het totale verbruik (gemiddeld op een tank). gr devi kijk even of je uitvoering ook twee standen heeft. Kan een X ecutive eigenaar hier antwoord op geven Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.