antonief Geplaatst 10 Maart, 2010 Geplaatst 10 Maart, 2010 Hallo Kia rijders, Mijn naam is Erik en heb ook de knoop doorgehakt een Steel Gray 1.4 Venga Xtra met comfort pack gekocht . Helaas wel een levertijd van 3 maand maar goed een prachtige auto. Mijn huidige auto is een Suzuki Swift maar begon toch wat ruimte gebrek te krijgen vandaar de keuze voor de Venga. Groeten Erik. Quote
Smart Geplaatst 10 Maart, 2010 Geplaatst 10 Maart, 2010 Hallo Erik, Welkom op het forum. Je bent al enige tijd aanwezig/ingeschreven zag ik. Weer een Venga verkocht. Het gaat de goede kant op met Kia Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 10 Maart, 2010 Geplaatst 10 Maart, 2010 Hallo Erik, Welkom op de clubsite van Kia en gefeliciteerd dat je de kogel door de kerk gejaagd hebt. Ik denk dat je aan de Venga een prima opvolger zult hebben voor je Swift. Nu nog even negentig dagen van de kalender afstrepen... Vriendelijke groet van GreyGriffin Quote
Hasselt Geplaatst 10 Maart, 2010 Geplaatst 10 Maart, 2010 Welkom Eric! Het zullen ongetwijfeld drie lange maanden worden; proficiat met je aankoop trouwens! Rgds Quote
Relena Geplaatst 14 Maart, 2010 Geplaatst 14 Maart, 2010 Welkom Eric op dit forum vanuit het mooie Limburg. Groetjes, Relena Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.