xHansx Geplaatst 22 Februari, 2006 Geplaatst 22 Februari, 2006 Vorige week ontving ik een brief van KIA dat er een kado voor me klaar lag bij de KIA dealer, aangezien KIA dit jaar was doorgedrongen tot de top 10 van de best verkochte automerken. Nieuwsgierig op weg met de brief naar de KIA dealer om mijn kado op te halen. Ik was blij verrast met het kado dat ik ontving. Ik kreeg een waardebon om voor een waarde van 200 euro KIA accesoires uit te zoeken. Wat vonden de andere forumleden van hun kado?? Hans Quote
Tazteam Geplaatst 22 Februari, 2006 Geplaatst 22 Februari, 2006 Huh kado?????????????????????????????????? Niks van gezien of erover gehoord Misschien vliegt de postduif hier iets langzamer We wachten af. Jeetje nog meer accesoires op onze Pica Philip Quote
scorpioshuma Geplaatst 22 Februari, 2006 Geplaatst 22 Februari, 2006 Ik weet ook van niets, misschien alleen als je pas net je langverwachte sportage ontvangen hebt ?? Dave Quote
Frans Geplaatst 22 Februari, 2006 Geplaatst 22 Februari, 2006 Ik heb ook net een Kia Sportage gekocht maar deze brief (nog) niet gehad. Afwachten maar. Frans Quote
Voss Geplaatst 22 Februari, 2006 Geplaatst 22 Februari, 2006 Die brief heb ik ook gehad Had verwacht dat het is van een sleutelhanger zou zijn,dus ben nog niet langs geweest maar nu ik dit zo lees,ga ik morgen toch maar ff langs. Quote
MvG Geplaatst 22 Februari, 2006 Geplaatst 22 Februari, 2006 Die brief heb ik vandaag gehad!! Nu ik dit lees,ga ik morgen toch ook maar ff langs. Gr. Mario Quote
BaBaCC Geplaatst 23 Februari, 2006 Geplaatst 23 Februari, 2006 Zooo dat is een leuk gebaar! Dat is nog een netwerken en aan klantenbinding doen! En wat een uitkomst om zomaar t.w.v. ? 200,00 extra accessoires op de auto te mogen zetten. Helaas tot op heden nog geen brief in de bus mogen ontvangen. Wacht in spanning af en ga als een waakhond voor die brievenbus liggen (hahaha). Barry Quote
Administrators Jheroen Geplaatst 23 Februari, 2006 Administrators Geplaatst 23 Februari, 2006 net even onze dealer Blokhuis in Amersfoort gebeld, maar het blijkt om doosjes met tulpen te gaan.... een doosje met 6 tulpen. dus Hans, als jouw dealer 200 euro weggeeft mag je in je handen knijpen! Quote
BaBaCC Geplaatst 23 Februari, 2006 Geplaatst 23 Februari, 2006 Zo Hans, jij bent ?cht een spekkoper en je mag dus in je handen wrijven met je waardecheque, want ook ik heb er even een telefoontje naar mijn dealer aan gewaagd en deze vertelde mij dat het inderdaad om een doosje tulpenbollen gaat. Van een actie waarbij een waardecheque wordt overhandigd, wist hij niets. Waarschijnlijk is dat een individuele actie van jouw dealer. Nou joh, zoek maar iets moois uit voor je auto en wees je dealer maar dankbaar. Veel succes en bedankt voor het lekkermakertje!!! Groeten Barry Quote
Voss Geplaatst 23 Februari, 2006 Geplaatst 23 Februari, 2006 Waren het geen tulpenbollen van ?200,- Ook bij mijn dealer waren het gewoon 6 stuks tulpen bollen,en waren zelfs al op. Quote
MvG Geplaatst 23 Februari, 2006 Geplaatst 23 Februari, 2006 Wel, ik ben ook bij de dealer langsgeweest en het waren geen tulpenbollen maar een koepeltent!! Hahaha, humor hoor, elke dealer heeft dus zelf wat verzonnen. Ik denk dat de meeste dealers die tulpenbollen een erg lullig kadootje vonden om aan hun klanten te presenreren als kado en er dan zelf maar wat anders van hebben gemaakt! Gr. Mario Quote
BaBaCC Geplaatst 23 Februari, 2006 Geplaatst 23 Februari, 2006 Dus jij Mario zit de komende zomer gebeiteld met je KIA koepeltent. Voor weinig toch de hele zomer onderdak. Ik geloof inderdaad dat de dealers er zelf maar iets van gebakken hebben. Op zich toch wel een leuk gebaar. Daar gaat het 'm per slot van rekening toch om. Niet om de waarde, maar om de geste. Toch?! Kampeer ze en groeten, Barry Quote
Timo Geplaatst 23 Februari, 2006 Geplaatst 23 Februari, 2006 Ook in leiderdorp "gewoon"een doosje bolletjes, ook voor mensen die geen groene vingers hebben! Wel te gek zeg die ?200, welke dealer is dat, daar moet ik die sportage voor het vrouwtje maar bestellen denk ik. Quote
Tazteam Geplaatst 23 Februari, 2006 Geplaatst 23 Februari, 2006 Of je nu een tent of een doosje bloembollen krijgt, het maakt allemaal niets uit wat je krijgt als je maar iets krijgt, toch leuk zo'n aktie Maar nog steeds geen brief, dus die postduif zal wel geveld zijn door de vogelgriep Zaterdag maar even langs de dealer voor de bloembollen,......................en nu nog een tuin . Philip Quote
xHansx Geplaatst 23 Februari, 2006 Topic Starter Geplaatst 23 Februari, 2006 Nou, ik zal het jullie maar eerlijk zeggen, het was maar een geintje, zeg maar een vroege 1 april grap.......... Ik vond het een beetje stil worden op het forum en ik het leek me wel leuk om deze manier het leven op het forum een op te porren. Ik weet niet wat ik ga krijgen van mijn dealer , maar het zal zeker geen waardebon van 200 euro zijn..... Sorry voor diegenen die zich al rijk hadden gerekend en de waardebon in gedachten al hadden uitgegeven. groet van Hans Quote
BaBaCC Geplaatst 23 Februari, 2006 Geplaatst 23 Februari, 2006 Hij is wel helemaal toppie hoor Hans. Op geen van de recente onderwerpen is in zo'n korte tijd z? massaal gereageerd als op de jouwe. Je hebt blijkbaar wel wat los gemaakt en.......succes verzekerd. Ik kan 'm wel waarderen. Barry Quote
Gast Herman Geplaatst 23 Februari, 2006 Geplaatst 23 Februari, 2006 Ik vond em ook wel lachen! Jammer dat je niet kon wachten tot 1 april Quote
Timo Geplaatst 23 Februari, 2006 Geplaatst 23 Februari, 2006 Beetje vroeg, maar hij scoord wel! Misschien een tip voor van Basten, stel een mega bonus in het vooruitzicht. Quote
MvG Geplaatst 23 Februari, 2006 Geplaatst 23 Februari, 2006 Hmmm, dit betekent dat mijn dealer als enige tot nu toe die lullige tulpenbolletjes in de kliko heeft gegooid en zelf wat heeft verzonnen!! Hhahaaa! Dat is pas scoren... hij zit niet voor niest in de top tien..... en nee, ik krijg geen provisie van hem.... (Andre, als je dit leest, wanneer krij ik mijn beloofde kratje bier...) Quote
Gast Herman Geplaatst 23 Februari, 2006 Geplaatst 23 Februari, 2006 Hoe kunnen er nu 50 dealers in de top TIEN zitten???? Maar oke, ik ben blond Quote
Hellen Geplaatst 28 Februari, 2006 Geplaatst 28 Februari, 2006 Helaas de dealer in Almere doet blijkbaar helemaal niet mee aan deze actie de brief heb ik niet gehad, en bloembollen nee hoor niet gezien.. Quote
Frans Geplaatst 1 Maart, 2006 Geplaatst 1 Maart, 2006 Het zit zo. Kia staat in de top 10 van verkopen over 2005. Ieder die een auto afgeleverd hebben gekregen in 2005 hebben daaraan bijgedragen. Alleen die mensen hebben een brief gekregen en krijgen een presentje. Ik dus niet, Hellen niet...etc Quote
Hellen Geplaatst 1 Maart, 2006 Geplaatst 1 Maart, 2006 Het zit zo.Kia staat in de top 10 van verkopen over 2005. Ieder die een auto afgeleverd hebben gekregen in 2005 hebben daaraan bijgedragen. Alleen die mensen hebben een brief gekregen en krijgen een presentje. Ik dus niet, Hellen niet...etc Ja en wie zijn schuld is dat dat ik geen auto heb gehad in 2005 gheghe Quote
Frans Geplaatst 1 Maart, 2006 Geplaatst 1 Maart, 2006 Ze moeten toch ergens een grens trekken. Mja wat kan jou die paar bloembollen nou toch helemaal schelen. Keep smiling. Je hebt toch een prachtige wagen om van te genieten. Quote
Tazteam Geplaatst 1 Maart, 2006 Geplaatst 1 Maart, 2006 Wij balen helemaal De eerste Pica was van 2004, de nieuwe van 2006, wel meegeholpen het quota te halen als best verkochte auto, maar helaas geen bloembollen, maar wel lekker een mooie voetbal gekregen met Kia logo erop Philip Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.