Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Rio velgen, waarom geen 18 inch???


Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nee, 18" is te groot onder de Rio. Voor 17" moet je al hele platte banden nemen wil het passen...

Geplaatst

16" is de grootste maat wat eronder kant,tja groter kan wel denk ik maar dan moet je niet iemand meenemen of boodschappen achterin ploffen. zelf heb ik 15"

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...