Administrator Geplaatst 8 Juli, 2010 Geplaatst 8 Juli, 2010 Ik ben van een Mazda 626 overgestapt op dezelfde Kia Rio. Doordat ik tijdens die handel ziek was heb ik de keuze van een vervanger* van de Mazda ( 't was met bijna 300.00 km hard nodig) voor het grootste deel overgelaten aan mijn garage. Had ik er* maar beter zelf opgezeten. 't Is een kreng van een auto als je Mazda gewend bent, 't Lijkt wel en tank in zijn na-dagen. Een grof geluid, bijgeluiden, slechte vering. Waardeloos. Hij loopt op LPG en komt daarmee in stadsverkeer op ruim 1 : 10. Op de lange afstand redt je wel 1 op 15. Da's redelijk. Geinig is het afsluitbare vakje in het dak waar je je zonnebril in kan opbergen maar dat is ook wel het enige waar ik tevreden over ben. Maar koop* als je een Opel Vectra gewend bent nooooit een Kia Rio met zonnebrilbakje . PS Hij is 4 jaar oud met 150.000 km.Aat. Lees meer... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.