Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Nieuwe sportage (zeer binnenkort)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Na een zeer zorgvuldige afweging en proefrit hebben wij besloten om een nieuwe Kia sportage te kopen. De aflevering tussen nu en half Okt. Nog even geduld dus. Ik heb direct al een vraag in dit forum "kan ik mijn telefoon rechtstreeks via de usb aansluiting gebruiken als handsfree" ?? Ik zag direct boven het hoofd v/d bestuurder een microfoontje vandaar mijn vraag. :roll:

Een opmerking heb ik ook al "De folder is niet correct" daarin staat heel duidelijk voor alle modellen een sigaretten aansteker en een asbak, niet dus!

Voor mij geen reden om van de koop af te zien....ha ha ha :D

Dutchman

Geplaatst

Van harte met je aankoop van je kanjer van een auto en dat is hij ik ben de eerstevan het forum die er mee kon rijden .

de vraag over je telefoon is ja even zoeken maar dan werkt hij top op spraak besturing en erg helder en goed

Geplaatst

hoef je hem alleen in te pluggen in de usb,en je heb het over zoeken (waar). Ik heb problemen met nokia e52 terwijl die van collega wel werkte. asl ik dit niet via bluetooth maar via usb kan ben ik ook gered

Geplaatst

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Er zullen hier vast wel goede antwoorden op komen hoop ik.

Geplaatst
hoef je hem alleen in te pluggen in de usb,en je heb het over zoeken (waar). Ik heb problemen met nokia e52 terwijl die van collega wel werkte. asl ik dit niet via bluetooth maar via usb kan ben ik ook gered

bij mij werkt hij via bluetooth probleemloos

Geplaatst

Ik heb nog nooit gehoord over een directe verbinding met je mobiel via de USB poort van de auto! Ben ook heel benieuwd naar de mogelijkheden.

Geplaatst

mijn nokia e52 werkt nu prima nadat ik de adressen op telefoongeheugen heb gezet en alle adressen er goed ingezet te hebben.Bij mijn tel zit ook een instelling (pc suite) die contacten,agenda's,notitie's ect. Alles uitgevinkt behalven contacten en het werkt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...