Anton_K Geplaatst 16 November, 2010 Geplaatst 16 November, 2010 Ik rij een Kia Sportage oudmodel en komt soms tijdens het rijden rook uit de ventilator. Dat stinkt in de auto. Als ik de ventilator aanzet gaat deze soms wel draaien soms niet. Is de motor soms kapot? Wie heeft er een idee wat het is? En kan je het zelf maken? Hoe? Quote
hankpeters Geplaatst 16 November, 2010 Geplaatst 16 November, 2010 Ik rij een Kia Sportage oudmodel en komt soms tijdens het rijden rook uit de ventilator. Dat stinkt in de auto. Als ik de ventilator aanzet gaat deze soms wel draaien soms niet. Is de motor soms kapot?Wie heeft er een idee wat het is? En kan je het zelf maken? Hoe? het lijkt erop dat de ventilator stuk is. de rook en de stank komt dan van het verbranden van het isolatiemateriaal van de kabels. dat is pvc. 1. dat is giftig. chloorgas 2. je auto kan in brand vliegen dus niet gebruiken en meteen afspraak met je garage maken. mvg Hank Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.