marmerliner Geplaatst 18 Januari, 2011 Geplaatst 18 Januari, 2011 (aangepast) geachte heren /mw kia rio 2007 ik had accuproblemen nu opgelost maar de verwarming en arco-- elektrische ramen werken niet wat kan ik doen mvg ron 18 Januari, 2011 aangepast door marmerliner Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 18 Januari, 2011 Geplaatst 18 Januari, 2011 Kijk eens in jou instructieboekje. Volgens mij moet e.e.a. gereset worden na het vervangen van de accu. Quote
KiaPicantoVriend Geplaatst 19 Januari, 2011 Geplaatst 19 Januari, 2011 Controleer eens of de achterklep goed dicht zit of gezeten heeft. Er blijft dan een lampje branden op het dashboard (oranje). Dit controleren voor je de CV inschakeld. Of even tussen de hoedenplank en de achterbank door kijken. Dit heeft de vorige eigenaresse van onze auto in ieder geval een paar keer een lege accu gekost en bij de laatste keer dat dit gebeurde zelfs een nieuwe. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 19 Januari, 2011 Geplaatst 19 Januari, 2011 Wat heeft de achterklep te maken met de airco en elektrische ramen? Quote
KiaPicantoVriend Geplaatst 22 Januari, 2011 Geplaatst 22 Januari, 2011 Sorry, niet goed gelezen. Wellicht zijn de relais blijven hangen waardoor er een stroompje is blijven lopen waardoor de accu is leeggelopen. Mogelijk kan je computer uit laten lezen bij je dealer om achter het probleem te komen. Groet Eric Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.