FromSoulToVenga Geplaatst 12 Juni, 2011 Geplaatst 12 Juni, 2011 Hallo KIA Club leden, Mijn naam is Walther en kom uit Waalwijk, gisteren heb ik een contract getekend, waarin ik de aankoop van een KIA SOUL 1.6I 126PK X-TRA heb bevestigd. Het is een Demo-model met net geen 3000 kilometer op de teller, 1e toelating eind oktober 2010, uitgevoerd in de kleur zwart. De SOUL is voorzien van o.a, Navigatie met Bluetooth Telefoonsysteem, Airco, 16'' LM velgen. Volgende week zaterdag (18-06) ga ik hem ophalen en ga ik behoren tot een trotse club van KIA SOUL-riders, mag ik deze als SOUL-MATE's beschouwen? KrG, Walther ps Ik heb hiervoor een KIA CARENS gereden, op veel punten zeer tevreden hierover vandaar mijn vervolgkeuze, alleen nu met de KIA SOUL Quote
Smart Geplaatst 12 Juni, 2011 Geplaatst 12 Juni, 2011 Welkom Walther! Veel lees- en postplezier op het forum. Zo gauw je de auto hebt afgeleverd gekregen, rekenen we natuurlijk wel op een paar trotse bezittersfoto's. Quote
truckertje Geplaatst 13 Juni, 2011 Geplaatst 13 Juni, 2011 Hoi Walther, Welkom Ik snap je keuze, heb namelijk dezelfde gedaan. Eerst zeer tevreden over m'n Carens en nu ook zeer tevreden over m'n Soul. En natuurlijk heel veel plezier ermee!! Quote
FromSoulToVenga Geplaatst 13 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 13 Juni, 2011 Welkom Walther! Veel lees- en postplezier op het forum. Zo gauw je de auto hebt afgeleverd gekregen, rekenen we natuurlijk wel op een paar trotse bezittersfoto's. Dank je, uiteraard ga ik foto's plaatsen, ben ook al aan het bedenken hoe ik de SOUL het beste een beetje wil gaan "opknappen", ik denk aan een pushbar en sidebars, gezien bij een bedrijf in Breda, en een afneembare trekhaak (een goed en goedkoop adresje is wat ik daarvoor nog zoek) KrG Walther Quote
FromSoulToVenga Geplaatst 13 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 13 Juni, 2011 Hoi Walther, Welkom Ik snap je keuze, heb namelijk dezelfde gedaan. Eerst zeer tevreden over m'n Carens en nu ook zeer tevreden over m'n Soul. En natuurlijk heel veel plezier ermee!! Dank je, nog een paar dagen wachten en dan ..... na de proefrit heb ik er een goed gevoel over gekregen. Ik heb via google gevonden dat de SOUL wat prestaties onder doet in de bergen voor de CARENS, wellicht (ook gelezen) dat de SOUL na chiptuning (is dat wel goed en hoe dan met de fabrieksgarantie?) zuinger en meer trekkracht krijgt? KrG Walther Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.